And you're not the one that I think of

Har sån faslig huvudvärk nu och jag hittar inga värktabletter. Måste plugga matematik inför nationella imorgon. Det kommer inte gå alltför bra kan jag ju säga. 4 timmars prov, utan rast och det är endast 17 frågor. Men, om det är som på de gamla nationella, där man maxpoängen var typ 45p så är godkänd 12 poäng, och 12 poäng borde man ju kunna skrapa ihop? Ja, jag hoppas det iallafall.
Imorse spelade vi fotboll mot lite hockeykillar på specialidrotten. Det var faktiskt rätt roligt, det är kul att spela när det inte är så värst seriöst. Gick på extramatten och därefter var det lunch. 5 minuter innan engelskan skulle börja kom vår lärare och sa att vi fick sluta för hon skulle rätta några uppsatser. Kändes rätt jobbigt då vi hade kunnat gå hem om vi hade fått reda på det tidigare.
Äsch, nu klarar jag inte av att skriva något mer. Huvudvärken gör satans ont och jag måste plugga matte...
hörs hörrni


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0