begging you please, don't go

Matchen förlorade vi med 0-1. Lite smått orättvist eftersom vi kämpade tappert tycker jag.
Bullarna blev goda, fast de smakade lite för lite. Nästa gång ska jag nog dubbla blåbären och sockret för att se om de smakar bättre då.
Tittade på desperate housewives med mamma nu på kvällen. Ganska bra program idag faktiskt, dock var det inte ett riktigt skrattprogram och det var just ett sånt jag hade behövt idag. Åt hårt bröd med leverpastej och gurka, samt en fruktsallad gjord på endast banan och äpple. Alldeles för gott är det!
Imorgon är det Champions Leuge-finalen. Den ska tittas på hemma hos Kajsa. Funderar på att föreslå en fruktsallad som vi kan avnjuta samtidigt som matchen. På dagen imorgon är det först skola, sen ska jag nog plugga lite naturkunskap, så jag slipper göra det till helgen.

Nej, nu är det sängen som gäller. Börjar kvart i 10 imorgon. SKönt med sovmorgon, även om det bara är en liten sådan. Hejjjj

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0