Every thought in my head says no

Är som sagt ledig idag. Var uppe sent igår. Läste män som hatar kvinnor till 01 ungefär. Gissa när jag vaknade imorse? Jo, klockan 8. Var såhär trött men kunde inte somna om. Ungarna på övervåningen skrek och sprang runt som tokar samt att solen lyste rakt på min fönster så det var jätteljust i rummet. Jag orkar inte att jag aldrig kan sova när jag väl får sova, på skoldagarna somnar jag mer än gärna om men när jag är ledig ska jag helst vara uppe så tidigt som möjligt.

Har pluggat en massa idag redan. Skrivit klart engelskaredovisningen som jag förhoppningsvis ska ha imorgon. Tittat på ett gossipgirl avsnitt har jag också hunit med. Ska alldeles strax börja med matten. Jag förstår inte mycket, men förhoppningsvis går provet bra imorgon.
Ikväll planerar jag att se iallafall en halvlek på vår match i Div3, men vi får se hur det har gått med studerandet till då.

Nu ska jag väl äta lite och därefter är det matte matte matte.

hejjjjjjjjjjjj

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0