falling in and out of love

Idag spelade jag första fotbollsamatchen för den här säsongen och det här året. Det gick väl finfint med tanke på att jag endast tränat 1 träning som målvakt. Ingenting har ändrats och det är minst lika tråkigt nu som det var förra året. Sen har jag pluggat både här hemma och hos Anders. Jag och mamma hann även med lite bilkörning nu på kvällen. Efter det blev det SIA glass Knäck och inspelade OTH. Börjar bli trött på det programmet nu. Men jag har börjat tröttna på nästan alla program. Måste hitta nya tror jag. Men ändå vill jag inte eftersom jag är så nyfiken på hur allt slutar?
Jaja, nu har jag svamlat tillräckligt. hörs!

you can never say never

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0