I never really cared until I met you

mm, jag gillar verkligen Celine Dion - Alone



dagen har varit väldigt bra. Fick skjuts fram och tillbaka från skerike. Vi spelade nämligen golf där imorse. Ska påbörja vår väg mot grönt kort. Schysst av skolan att ge oss det tycker jag. Jag är inte så värst bra, men i slutet när jag fick lite åskådare skärpte jag till mig och slog iallafall 90 meter. Stolt över mig själv 1
I skolan hade vi engelska. Vi hade nya grupper och skulle göra ett grupparbete om en händelse eller person som Helena valt ut. Min grupp(bestående av Alex, Sarah, Kevin och Sebastian) fick om Oliver C....någonting. Ingen visste ens vem snubben var, men det lärde vi oss idag. Lycklig över att jag missar redovisningen inför hela klassen(ska ha den för Helena ensam sen).Slutade prick halv4.
Kom hem och studerade Naturkunskap. Känner nu att jag kan sakerna lite bättre än innan. Stolt över mig själv 2
Stack ut och sprang runt 5 kilometer. Körde styrka efteråt. Asont i benen och i fötterna. Stolt över mig själv 3
Fick reda på att Lena bokat tid till mig hos ortopeden. Ska göra avgjutningar av mian fossingar, så nu kanske, kanske kan de bli bra! Nu ska jag käka, sen är det lite plugg och cityakuten som gäller. Ska lägga mig tidigt, prov och en till golflektion imorgon!!
Pusssssss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0