Kan inte tänka på annat, än bara dej, Tjollahoptjollahej

Följ min blogg med bloglovin

Idag var det engelska nationella i mälardalens högskolas lokaler nere vid kulturen. Gick väl sisådär bra. Varken bra eller dåligt tycker jag. Vi fick sluta efter det, alltså kvart 20 över 11. Åkte till Icaettan och köpte lite ingredienser till min soppa som jag sedan gjorde. Den innehöll grönsaks och kalvfond, vatten, lök, 1 potatis, morötter och palsternacka. Sen lite kryddor såklart. Det var faktiskt riktigt gott. Stekta champinjoner till också, mmmmumma. Syster bakar bullar så nu sitter jag här och käkar en ogräddad bulle(dock inte en hel), älskar verkligen ogräddade bullar. Synd bara att man blir så himla full och uppblåst i magen av dem! 
Alldeles strax kommer mamma hem och sen ska vi åka på utvecklingssamtal. Nu ska jag prata igenom alla mina tankar om idrottsprogrammet. Efter det ska mamma och jag titta på skor åt henne och därefter blir det plugg plugg plugg. Har massvis att göra eftersom jag åker om 8 dagar och alla arbeten ska vara klara då. Ja, nu måste jag verkligen sätta fart.
Vi ses och hörs 

Ps. Har märkt att jag inte lägger in bilder på min blogg iallafall. Vi skippar alltså idén om att jag ska bli en bild-bloggerska! ds.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0