LA LA LA LA LA

Jag älskar Spotify. Synd bara att vi endast har det på systers dator. Tur då att hon är inloggad och inte hemma så  lillasyster Emma kan använda spotify!

Just nu spelas b.la

Franz Ferdinand - Ulysses
Tomas Ledin - Helt Galen I Dig
Elvis Presley - In The Ghetto
Iggy Pop - The Passenger
Kings Of Leon - Sex On Fire
Oasis - Little By Little
Goo Goo Dolls - Slide

Spelade golf imorse igen. Gick 9-hålsbanan ute på Skerike. Gick väl helt okej med tanke på att det var första gången jag spelade på bana. Alice och jag tog oss runt på 50 slag tillsammans. Vet inte ens om det är bra, men jag tror inte det va? Alldeles strax ska jag in i duschen, sen blir det stan med kajsis. Vi hörs väl!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0