Make it mine

Jag skulle vilja vara en person som vet vad hon vill ha och gör allt för att få det, vilka uppoffringar som än krävs. Tyvärr är jag inte en sådan person. Nej, jag gillar mer att ta det som det kommer. Låta någon annan ta första steget, visa vägen, ja ni vet.  Händer det så händer det är typ min filosofi.

Mattenationella varade i fyra timmar. Jag satt kvar tre. Sen blev jag alldeles för kissnödig så jag var tvungen att skynda ut därifrån för att det inte skulle hända en olycka. Visserligen hade jag kunnat gå på toa i aulan, men jag tyckte det inte var värt det. Jag hade redan gett upp att klara alla svåra uppgifter och huvudet dunkade.
Cyklade hem i solskenet och valde att inte plugga något på eftermiddagen.

Har bakat blåbärsbullar hela eftermiddagen och jag tror de blev goda. Hoppas på det iallafall.

Fick också reda på att det är klassåterträff hemma hos Lars den 14:e juni i hans söta röda hus med vita knutar. Så jag hoppas verkligen att så många som möjligt från gamla 9a kommer dit. Blir kul att se hur alla ser ut nu 1 år sedan vi slutade gå i samma klass.

Nej, nu ska jag byta om. Ska nämligen spela match. Inte ett dugg taggad för att stå i ett mål och inte rör på sig på 2 timmar. Fyyyyyyyyyyyy

Vill bara tillägga en sak till.
DET ÄR ALICE's FÖDELSEDAG IDAG!!


Något att säga?
Postat av: jonis

HAHA Alice vilken nördie;);)

2009-05-26 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0