När mörkret sakta flyr, och att se hur dagen åter gryr

Dagen har bestått av packa plugg stan gym. Första gymmade jag och alice i skolan. Rätt kul faktiskt. Sen åkte jag hem, packade duschade och begav mig ner på stan med syster., Lite sista inköp för morgondagen köptes. Ansiktskräm, sminkborttagning, böcker, skor och smycken. Packade och pluggade hemma efter det. Runt halv8 begav jag mig till gryta och pappa för käk där. Sen körde jag till Kajsa, där alice också var, för en promenad. Ett par gangstah-bilder togs och jordgubbar med mjölk åts. Fick skjuts hem runt 20 över 10 av papi. Nu sitter jag här, klurar på framsidan till miljödagboken och lägger in music på el ipod. Har massa panik för att jag aldrig kommer hinna bli klar. Men, jag har ju fram till 10 på mig imorgon innan vi ska lämna Västerås. Runt 7 imorgon kväll har jag landat på Samos för en veckas avkoppling, solning och gå-upp-väldigt-mycket-i-vikt. Hemma igen lördag natten mot söndagen.
Nu ska jag panika lite mer här hemma och sedan blir det Män som hatar kvinnor och sängen.
Ha det bra här hemma nu, ska faktiskt bli runt 20-25 grader här hemma tors-söndag, så ni kommer inte ha det alltför hemskt här i Sverige. Pusssss


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0