Om du var ett regn hade jag vart hav och land

Kan lugnt säga att dagen var ovärd. Kom till skolan halv10 och fick reda på att föreläsningen vi skulle gå på var inställd. Hade alltså håltimme fram till 12. Men vi fixade och trixade lite och fick ha lektion halv11 istället. Vi hade MIS och repeterade endast muskler och ben som vi hade prov på i början av höstterminen. Kom ihåg sisådär mycket, men det är ändå helt sjukt att jag glömt bort så mycket som jag gjort. Jag kunde allt jättebra då och nu är säkert 2/3 borta. Deprimerande. Vi hade iallafall lunch och sedan engelska i typ 10 minuter. Eller iallafall vi som var klara med alla uppgifter i engelskan. Vi hade flyttat fram alla lektioner så vi började engelskan klockan 12 och slutade därmed 12.10. Kul dag verkligen.

Cyklade hem och kollade på älskade Grey's Anatomy. Bestämde mig sedan för att baka cupcakes till i helgen. Dock hade vi inte alla ingredienser hemma så jag trampade iväg till ica och köpte det vi saknade. Väl hemma skulle jag börja baka men då kom jag på att mamma har ugns-muffinsformarna som hon har köpt till mig som en för tidig födelsedagspresent. Så nu är jag tvungen att vänta till hon kommer hem. Men jag behöver inte vänta länge, hon skulle vara hemma halv4 sa hon. Ska istället plugga lite natur och sedan baka. Ikväll är det träning. Hoppas verkligen att det nuvarande vädret(sol) håller i sig. Är inte alltför taggad på en träning i regn.

Igår kväll kollade jag Champions Leuge hemma hos Kajsa med Alice. Det var trevligt. Vi drack sockerdricka, åt popcorn och godis och hade det allmänt mys till vad som skulle varit årets match. Dock var matchen lite av en besvikelse, även om den bjöd på vissa höjdpunkter.

Nej, nu ska jag verkligen dyka ner i naturboken!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0