sweet home alabama

Hemma igen från Samos.
Det var helt underbart därnere. Vattnet var klart, solen sken och växterna blommade. Maten smakade fantastiskt och jag åt varje måltid som det vore den sista. Kan ju säga att tzatziki+vitlöksbröd = farligt. Kläderna sitter tajtare nu än innan jag åkte. Men det är väl så det ska vara. Dagarna fylldes med att sola, läsa och äta. Från dagen vi kom till vi steg av planet hemma i Sverige igen har jag skjutit undan alla måsten, behov och problem. Hela veckan har varit bekymmerslös(förutom då jag fick panik inför matteprovet på tisdag!)  och det kan inte varit bättre. Nu är jag hemma igen och tillbaka till vardagen, men det är inte fel det heller. Jag har saknat att kunna dricka vatten direkt från kranen, slänga pappret i toaletten och min egna mjuka säng med fluffigt duntäcke.

Nu ska jag sätta mig ned med matteboken och försöka lära mig allt vi gjort i MatteB. Nationella på tisdag nämligen och jag känner mig inte direkt redo. Senare ska jag spela match mot Bk30 på ringvallen och jag ska spela som utespelare! Ska bli himla roligt, dock är jag lite orolig för orken, men det ska nog gå bra.

Vi ses och hörs, bilder kommer senare under veckan när jag samlat ihop alla som blivit tagna från de olika kamerorna vi hade med oss!

Förresten står mamma och gör köttbullar nu. De ska vi äta tillsammans med stuvade makaroner och ketchup. Mm, svensk mat.

HEJ!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0