there's nothing I fear

Träningen idag var oerhört rolig. Precis som kajsa skrev i sin blogg, är det såhär fotbollen ska vara. Jag hoppas också att det här håller i sig. Jag älskar verkligen att springa, köra hårt och verkligen kämpa för att bli riktigt trött. Att spela smål-mål i två minuter sen sätta sig och vila 1 minut med ett hjärta som dunkar så hårt i bröstet att det gör ont, är faktiskt ganska underbart. Mm, jag vill verkligen att det här håller i sig.

Dagen har varit jobbig. Sen till att möta alice imorse, hade enorm huvudvärk när vi hade matteprov. Provet gick iallafall bättre än väntat. Hade engelska sen där jag höll min redovisning om Olivier Cromwell ensam för min lärare. Alla andra ska ju ha i grupp framför klassen på måndag, men eftersom jag förhoppningsvis ligger i solen med en glass i handen och solbrillorna på näsan på Samos då fick jag göra den idag. Och det gick enoooormt bra faktiskt. Mihi

Åkte hem och slöade framför tvn och datorn. Fick återigen huvudvärk. Skrev iallafall en engelsk miljöartikel. Har endast en kvar nu och den fixar jag lätt imorgon. Imorgon ska jag förresten packa som en tok och åka ner på stan och leta svarta ballerinaskor. Men på morgonen ska jag gymma med alice i skolan.

Vi ses och hörs!


          Nu är det nära!




Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0