There's some things we don't talk about

Inte någon vidare uppdatering de senaste dagarna. Sorry about that.
 Igår solade och pluggade jag hemma hos kajsa i typ 3 timmar. Blev faktiskt brun och grejer! På kvällen käkade jag med syster hemma hos mormor och morfar i surahammar. Vi delade på en kebabrulle, och det var alldeles för gott för mitt eget bästa. Sen köpte jag godis och åkte hem till kajsa och kollade sex and the city hela kvällen. Fick skjuts hem till pappa av syster.
Vaknade imorse runt 9 och stack ut och sprang i kanske 25 minuter. Körde styrka ute i solen efter det. Underbar start på dagen. Övningskörde med pappa en stund och åkte sedan hem till mormor och morfar igen för lite fika. Kom hem för ett tag sen och har sen dess slappat i soffan framför OTH och gossip girl. Snart kommer pappa och hämtar mig.
Imorgon ska jag lära mig spela golf på Skerike. KUL när man verkligen inte kan skjuta mer än 20 meter kanske. Aja, det blir en kul förmiddag iallafall.
Vi ses och hörs, pusss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0