Consumed with what's to transpire

Igår var inte alls en bra dag, därför skriver jag ingenting om den.

Hade match idag mot Wefors i Fagersta. Vi hade samling 10 nere vid apalby. När man väl var där och de flesta kommit och det egentligen var dags att packa in sig i bilarna var vi endast 11 stycken och hade två bilar. Vi var därmed tvungna att vänta till 95orna spelat klart sin match, sen att en annan av våra tränare kunde komma och skjutsa dit oss. Vi var framme i fagersta runt 5 i 12, alltså 5 min innan matchen skulle börja. Som tur var kunde vi skjuta upp matchen till halv1 istället, annars hade det nog inte gått så bra som det gjorde. Vi vann nämligen matchen med 3-1. Underbart säger jag bara. Tyvärr var jag tvungad att stå imål och jag vet inte ens om jag tyckte det var kul. Kände inte direkt något alls.

Väl hemma igen käkade jag lite baguette och rostbiff på balkongen i värmen och solen. Alldeles för mysigt. Nu ska jag fixa lite musik till Ipoden, sen blir det duschen och därefter kanske kanske lite naturplugg. Ikväll blir det mys nere på lillåudden tillsammans med mina girlfriendz. Imorgon ska jag baka en massa och på eftermiddagen är det födelsedagsfika hemma hos Anders. PAKET PAKET PAKET. Fast jag fyller ju egentligen år på måndag, så jag får paket två dagar! mmmm älskar min födelsedag.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0