varje dag i alla väder ryckte tuppen ut en fjäder

http://www.accuweather.com/world-forecast3.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|GR|GR045|SAMOS&metric=1
Är det inte underbart så säg?

dagen har flytit på bra. Fick tillbaka naturprovet, det gick ju riktigt bra så det bådar gott inför slutbetyget. Skrev klart kanske 2 artiklar i skolan, så nu har jag gjort 12 stycken. Började också med slutuppgiften i MIS. Kom på god väg där också. Är lite stressad över allt jag ska göra innan jag åker, men det får väl gå. Jobbade klart lite studiefrågor till nästa naturprov på studiepasset också. Idag har jag faktiskt jobbat bra i skolan, rätt skönt faktiskt. 

Ikväll ska jag se på korpen ute på brandthovda. Just nu är jag lite fundersam på vad jag ska ha på mig. Det är ju så kyligt ute!
Nej, vi hörs hörrenini. Pusssss


"Du, jag älskar dig passionerat,
allt du ber om det ska du få
- Men jag vill ha dig naken då"

Hönan Agda - Cornelis Vreeswijk

Men jag gillar den med Brolle bättre, här är den.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0