Would you save my soul tonight?

Idag är en sådan dag, när ingenting känns bra. Man går med böjd rygg, halvslutna ögon och säger inte mycket. Känner sig nära till gråten hela tiden och ser bara de negativa i allting. Jag gillar inte alls såna här dagar.

I skolan var det först prov, sen golf på skerike igen och därefter lunch och matte. Hela dagen har flytit på bra. Rätt trevlig dag faktiskt. Sne åkte jag ner på stan med syster, och det var väl då allt blev mörkare liksom. Vet inte riktigt varför. Köpte en sån där mjuk bh-topp från lindex. Överlycklig över den, har nämligen velat haft en sådan länge nu. Syster och jag klippte oss också. Ingen blev nöjd. Mitt blev sjukt kort(iaf med tanke på hur långt det var innan), men det växer väl ut. Kan även säga att jag har fått tre myggbett. Ett lite mindre på foten och två stycken stora precis bredvid varandra på ryggen. USCH OCH FY för myggor. De ska alltid äta upp mig också.

Nu blir det typ soffan och sex and the city. Egentligen är det träning, men jag är verkligen inte på humör för att spela idag. Sen är jag som sagt inte direkt på topp heller. Vill även säga att jag har varit lite duktig iallafall. Var ute och sprang igår kanske 5 kilometer. Sen styrka efter det. Idag hade jag svårt att böja mig för att ta ut böcker ur skåpet i skolan!

Enrique Iglesias - Hero


pusssss


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0