Det är bara att hoppas på det bästa imorgon..

Pluggat massa psykologi idag och det känns som om jag kan lika mycket nu som jag kunde innan jag började plugga. Alltså inte tillräckligt. Får helt enkelt gå dit imorgon och hoppas på det bästa. Hoppas att det är ett prov gjort för mitt kunnande.

Fotbollsavslutning idag. Blev pizza och trevligt umgänge på DiSpagna med VIK-tjejerna.

Svårt att sova inatt igen. Kan inte slappna av för fem öre. Så sjukt drygt. Nu ska jag studera och läsa min braiga bok och tänka på något snyggt och något totalt avstressande innan jag ska försöka sova. Hoppas verkligen jag somnar på momangen. Längtar efter en god natts sömn. Tänk vad underbart att vakna utvilad på morgon. Mm, snälla låt mig få göra det imorgon.
GODNATT

Det är så sjukt, så himla sjukt! Hihi


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0