En vandring på tusen mil börjar alltid med ett steg

Första skoldagen idag den här veckan. Kändes skönt med en "kort"-vecka för min del.  Fasligt trött på skolan för tillfället. Och bättre blir det ju inte att jag idag blev påpackad massa mer läxor och prov som bara tynger ner mina axlar lite mer. Åh vad jag redan längtar till trean.
Hoppade över träningen idag igen. Känner att det var rätt sak att göra då jag knappt kan andas nu. Fick ändå följa med på lördag och det känns fint. Dock kanske jag inte får mycket speltid och det känns alltid tufft, men det är förståligt. Kommer nog ändå inte orka speciellt mycket då jag inte tränat på 4 dagar. Imorgon ska jag iallafall cykla igång benen och skjuta in klubban litegrann. 
Efter skolan blir det hem och skriva klart engelska uppsatsen och därefter ner på stan för att förkorta håret litegrann. Lite ledsen för det faktiskt, men när jag tittar på mitt hår ser jag att de tär nödvändigt.
Fick skolfotona idag. HERRE MIN GUD vad hemskt mitt individuella blev. Fattar inte hur jag kunde misslyckas så grovt med det kortet. Brukar aldrig riktigt total-misslyckas på skolfoton, men det här fotot är nog det sämsta jag någonsin tagit i skolfoto-väg. 
Nu ska jag läsa och sen sova. Ha det göttttt


Jag har mycket lättare att acceptera och förstå nu än vad jag hade för ett par år sedan. Nu när jag knappt vet vem du är längre. Nu när du inte är samma person.

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0