And I knew your heart I couldn't win,

Jag hatar att vara sjuk. Det är bland det tråkigaste som finns. Halsont och nästäppa är just nu det värsta, men att även vara illamående och samtidigt sugen på något hela tiden är inte heller speciellt kul. Käkar isglassar för fullt och läser massor. Finns inte så mycket mer att göra när det bara går TV-shop på TV och ingen är hemma. Hade tänkt baka men då är det självklart någon som tagit slut på strösockret och glömt köpa nytt. Borde egentligen plugga men jag orkar inte. Tror inte jag är frisk nog för skolan imorgon heller och då kan jag plugga då istället..

Nu ska jag ta ännu en glass(min fjärde eller femte) och läsa lite till.

Hoppas ni mår bättre än jag gör!

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0