And there’s a part of me that still believes

Lagfesten igår var lite av en flopp tror jag. Inte speciellt kul.

Idag är jag trött, hängig och tjurig. Inte alls mitt "bästa" jag. Har suttit hemma och tittat på TV. Har även städat mitt rum och badrummet, samt dammsugit hallen och köket. Duktiga jag. Har faktiskt bakat en morotskaka också. Bord ekanske inte avslöjat det där eftersom det får mig att låta som värsta hemmafrun meeeen jag måste ju träna då jag planerar att bli det när jag hittar min sjukt snygga och rika blivande man. hi

Nu på kvällen har vi ätit pizza hos mormor och morfar. Vet inte varför jag åt egentligen. var inte ett dugg hungrig eller sugen på pizza. Totalt onödigt. Snart ska mamma och jag iallafall titta på "Den utvalde" med snyggaste Wilson och äta min morotskaka. Härligt slut på en dag som borde tagit slut för längesen.

Imorgon är det skola igen. 2.5 timmars samhäll ser jag inte fram emot. Inte heller specialidrotten eller studiepasset heller. urk vad skolan är tråkig nu. Ge mig 2011, student och livsstart. Nu känns det mest som om jag väntar på framtiden bara.

Nu ska jag ta mitt deprimerande jag och hänga tvätten

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0