You make me feel good

Jag borde verkligen plugga spanska men hela jag säger ifrån. Huvudet värker, magen kurrar och lusten finns bara inte. Synd

Igår -> Seriepremiär. Förlust med 8-4 fast jag tyckte inte siffrorna riktigt speglade hela matchen. På grund av vår rätt djupa svacka i mitten på andra då vi släppte in kanske 4 mål på, ska vi säga 6-7 byten? Blev siffrorna så stora som de blev. Men annars gick det finfint tyckte jag. Nykomlingarna ska ha stryk av seriefavoriterna. Så är det bara. Nu på söndag är det hemmapremiär i borgen. Då ska Vendelsö stå för motståndet. Ni kommer väl?

Nu ska jag trotsa mig själv och ta fram spanskaböckerna ändå.

Hela dagen har jag haft Ola med Sky's the Limit i huvudet. Tur att jag gillaren då


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0