Keep me warm, let me wear your coat

Det är verkligen tråkigt att vara sjuk. Idag har jag iallafall gjort lite nytta och pluggat. Skrivit klart mitt "mini"speech som jag skulle haft imorgon. Dock kommer jag vara hemma imorgon med. Tror jag behöver vara hemma en dag till. Känner mig inte så värst pigg och förkylningen har inte gett vika än. Skulle ju vara jobbigt om jag nös på någon och gav den nästäppa och halsont.
Jag har även bakat idag. Chokladmuffins med chokladgömma. Alltså vanliga kladdmuffins med smält mörk choklad i mitten. Alldeles för goda. Jag har ätit tre idag redan..

Är ledsen för att jag inte ska till skolan imorgon. Inte för att jag sörjer att jag inte ska till just skolan, utan för att jag då missar träningen på kvällen. Hatar att missa träningar. För - När du inte tränar, tränar din motståndare.

Nu ska jag läsa lite i Breaking Dawn eller Så länge vi båda andas, som den så fint heter på svenska.

 

 


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0