How can you know it if you don't even try

Jag gillar verkligen vädret nu. Kallt och soligt. Perfekt höstväder. Hoppas det blir många såna här dagar i höst, skulle vara så himla mysigt. Bara löven färgas röda och gula och stannar ett bra tag kvar på träden innan de fller och bildar jättestora lövhögar på marken. Iår ska jag lägga mig i en lövhög tror jag. Lägga mig där en stund och bara andas liksom. Nu låter jag alldeles för flummig. Bäst att byta ämne.

Skola skola skola - Inget roligt att säga om det. Förutom att jag skrattade sjukt mycket idag åt allt och ingenting.

Jag ska köpa ett par vinröda converseskor. Det har jag bestämt och det ska jag göra. Troligtvis är ett par mina senast på torsdag.

Nu ska jag åka och baka efterrätt till på fredag(norsk daimglasstårta). Har nämligen lovat min syster det eftersom hon ska ha födelsedagsmiddag då.

Har fått bilder från Anders nu iallfall, dem vi tog när vi var på kolmården. De kommer att åka upp här och på facebook, så håll utkik. Vissa är rätt coola om jag får säga det själv.

Puss

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0