I know what I want and I want it now

Hemma idag igen. fast var inte hemma, utan jag och syster åkte till mormor och morfar. Jag vet, kanske inte nå vidare bra att åka och smitta ner mina gamlingar men jag var noga med att inte nysa på dem och sådär. Vi fick lunch där, våfflor, och så fikade vi massor. Mm.
Har även studerat och studerat idag. Har nu gjort mer än vad jag trodde var möjligt på den nu inte lika omöjliga uppsatsen. Och jag som var så himla pessimistisk i början. Borde väl lära mig något av det här men det gör jag troligtvis inte. Men jag ska försöka.

Ikväll är det Greys anatomy som står på schemat klockan 21. Som jag längtat!
Innan dess blir det, hm, ja vad blir det? Borde väl göra klart uppsatsen men jag vet inte om jag orkar. Har bara introduktionen, slutsatsen och "final touch" kvar. Det kan göras imorgon och på fredag. Det får väl bli att läsa lite Breaking Dawn då..

Imorgon ska jag iallafall till skolan. Jag måste till skolan imorgon. Måste få tillbaka mina gamla vanor igen, har redan vänt på dygnet och börjat fundera vad jag ska hitta på imorgon på dagen. Då får jag tvinga mig tillbaka till nuet och inse att jag faktiskt är sjuk och att sommarlovet är slut. Gud så tråkigt.

Vi hörs mina vänner

Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0