They were talking in the strawberry swing

Jag älskar älskar älskar Coldplay.

Igår blev det lite Eva&Adam-maraton. Sjukt bra barn-tv-serie. Varför gör dem inte sådana nuförtiden?
Idag ahde vi iallafall match mot Wefors. Jag fick en spark precis där jag har som ondast, vid benhinnorna. Visste inte var jag skulle ta vägen. Men, det var bara en smäll så det var bara att bita ihop. Ett fett blåmärke fick ajg iallafall. Värre gick det för Kajsa. Hoin fick åka upp till akuten där hon fick bandage, kryckor och ett konstaterande att hon hade uttänjt ledband och lite annat. Jag tycker så sjukt synd om henne. Missar seriepremiären gör hon. Å det är hemsk.
Resten av dagen har jag studerat och läst Twilight. Spelat lite The Sims 3 också. Nu ska jag läsa lite till sen titta på Män som hatar kvinnor och äta choklad och popcorn. Behöver en kväll alldeles för mig själv käånner jag. Inte på humör för något överhuvudtaget. Blä för det.


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0