So let me hold you in my arms a while

Skolan var trist och vädret kanon. Det var alltså inte alltför inspirerande att vara i skolan idag. Hände ingenting speciellt heller. Trist trist trist.

Spelat match mot BK30 har jag gjort idag. Det blev visst en vinst med 3-2 och ett mål av mig. Dock var jag inge vidare bra idag, kom aldrig riktigt igång. Jag är nöjd iallafall, blev ju 3 poäng.

Har fått reda på att vi ska klä ut oss på lördag på lagfesten. Jag tänker vara något enkelt och inte spexa till mig alltför mycket.

Nu ska jag blåsa håret sen soova. Har äntligen en sovmorgon imorgon(psykologin inställd, tack gode gud för det) och den tänker jag utnyttja till max!


Något att säga?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0